crazy saturday night

Blev en rolig sittning igår. Missade nästan bussen vilket inte kändes så roligt dock, sprang i mina neonrosa tights över umeå mitt i natten och haffade folk för att fråga åt vilket håll jag skulle. Okej, lite roligt såhär i efterhand. I övrigt var det i alla fall god mat, dricka, dans, tal och andra uppträdanden, deeptalk. Ja lite som en vanlig utekväll fast utan alla människor man är van vid att ha omkring sig. Men jag vet att det finns riktigt härliga människor i denna grupp som jag ska stå ut med i 4,5 år ;) även bland alla faddrar som varit med under dessa två veckor. Ska bli spännande att se hur terminen kommer fortlöpa! Började läsa in mig på lite civilrätt idag i alla fall :) TTYL, ska se om min syster är skypesugen nu sen bjuds det på ost och kex. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback