pluggar på hej och hå

Hallå där! Sitter just nu i universitetets bibliotek och filar lite på mitt tal som jag ska hålla (inför en endaste liten person!!) nästa vecka. Jag lovar det känns värre än om jag faktiskt skulle ha pratat inför en större grupp människor. Har varit på två föreläsnigar nu på förmiddagen och klockan tre ungefär ska jag ha seminarie i civilrätt. Många bollar som rullar just nu men det känns ändå som att jag har greppat det mesta, utom all kurslitteratur. Men ser ingen anledning till att ha panik över det såhär tidigt (fattar inte själv att jag precis skrev så haha). Hoppas på att denna vecka rullar på lika smidigt som föregående veckor har. #måndagarärlitejobbigafördetärsåförbannatlångttillhelgen
 
Vi kanske hörs lite senare - nu ska jag gå och värma mig lite soppa så jag står mig tills ikväll. Slutar fem idag. Yääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback