längtar efter superduperbra magkänsla

Har varit inaktiv denna helg, inte så roligt men den har flytit på. Tycker det är så svårt när man inte riktigt känner folket här uppe så bra att man bara kan styra upp nånting på en kvart och dra ut och göra nåt roligt istället för att sitta hemma. Men jag tror mycket utav det ligger på mig själv, jag tar inte för mig tillräckligt mycket. Får hoppas det lossnar så småningom. Tills dess får jag sakna mina bästies från dalarna som lovat att de ska komma hit någon helg :) ♥
 
Skolan går ganska bra i alla fall. Är lite orolig över att jag inte pluggar tillräckligt mycket på den egentid som ligger, det är väl det enda som inte fungerar perfa just nu egentligen. Har en supergo basgrupp och vi ska jobba ihop ända till jul och det känns skitbra verkligen. Tummen upp för det! Imorgon ska vi träffas och plugga lite inför seminarier (Likhet inför lagen, Statsrätt) och kanske jobba med lite biblioteksövningar? Med andra ord är det ingenting på schemat imorgon utan vi jobbar på fritt. Nicenice.
 
Puss&kram på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback