back to reality

Jahapp, är inne på tredje dagen hemma sen dalaresan. Har redan hunnit få brev av min fina Elise och svaret ligger här och väntar på att få dimpa ner i en brevlåda och fara till vhyttan!
 
Ska förklara det där med brev litegrann: I lördags hade jag lite fina tjejer hemma (i hedemora) och vi käkade god mat, drack lite gott och spelade spel. Mitt i spelandet blev jag påmind om alla roliga brev som ligger i byralådan i mitt gamla rum, brev som jag fått av dessa tjejer ungefär tio år tidigare. Blev otroligt givande kvällsläsning, mycket skratt vill jag lova! Men för att bevara den lilla integritet som finns kvar efter att dom fått se sina fina brev så tänker jag inte berätta vad det stod utan det får ni fantisera ihop själva ;) detta födde i alla fall tanken att återigen ta upp brevväxlandet och jag har nu alltså fått mitt första brev!
 
I söndags åt vi middag med mormor och morfar innan jag fick skjuts in till stationen där Fredrik väntade. Hade faktiskt saknat honom litegrann efter en helg ifrån varandra. På tåget passade vi på att kolla på lite fim/serier och jag tyckte i alla fall att den sträckan gick avsevärt mycket fortare att åka än då jag åkte neråt eftersom jag var själv då.
 
Idag har jag varit hemma hela förmiddagen, tog lite längre sovmorgon än planerat så har inte fått nå mycket gjort heller... Jaja, ingen idé att klaga över det om man ändå inte tänkt göra något åt saken. Nu ska vi snart fixa lite mat och så blir det kanske lite plugg på det också. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback