trött

pust... Hemkommen efter ponnystyling i stallet, roligt men väldigt utmattande. Var nio stycken anmälda och den äldsta var nog elva år så det blir mycket springande fram och tillbaka. Men det gick bra, jag lärde dom knoppa/fisknät så körde Sanna på lindandet ;)
 
Igår var det eurovision som gällde men jag somnade ett par gånger på slutet. Lika trött då, ändå var jag uppe med tuppen imorse. Vaknade efter åtta någon gång och hjärnspökena hann sätta igång... usch att jag aldrig kan slappna av och bara sluta oroa mig. Visst är jag ganska kontrollerande och otroligt känslig. Men ändå, någon måtta får det väl vara? Aja ska inte gnälla för mycket här, måste gå och stoppa i mig något nu känner jag. Mat löser allt yäää
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback