mysiga underbara helg

Har haft en himla skön och härlig helg. I fredags följde jag med Erika hem till henne och testade lite uppsättning av hår. Framåt kvällen skjutsade hon hem mig, dock tog vi en sväng förbi och kollade på balbil åt Erika hos någon de kände först. De hade en supersöt dotter som drog runt på oss i alla fall hihi! Väl hemma blev det grillat och pojkvänsmys.
 
Igår åkte jag och Fredrik ut till Dräcke efter en välförtjänt sovmorgon. Det har varit nornhajk (scoutaktivitet) i helgen och eftersom hela min familj är engagerad så drog jag med mig pojken ut i skogen och satt med på en kontroll i solen. Var jättefint väder och bra stämning, härliga timmar ute i friska luften. Hade dock en tid att passa så framåt eftermiddagen åkte vi till stallet och tog in hästar. Jag och Pernilla var själva eftersom en tjej inte dök upp men Fredrik var så duktig och gick med Helios halva vägen hem från näs så jag slapp gå med två pollar sista biten. När insläppet var klart cirka en timme senare åkte vi hem till Fredrik för grillning #2. Åkte sedan iväg till gustafs för att kolla på champions league finalen. Dock tröttnade jag efter första halvlek så för min del blev det mest longdrinks och kortspel innan jag somnade i Fredriks knä. Fick skjuts tillbaka så vi var hemma vid halv tre kanske.
 
Idag har jag varit slö och trötter, men inte så bakis. Jag och Fredrik var ut på en långpromenad i solen, badade upp till knäna och kastade maskrosor i vattnet. Har även hunnit med lite sänghäng med OUAT säsongsfinal och lite OC. Nu på kvällen körde jag bil och *trumvirvel* min första omkörning är gjord! Är så motiverad på att ta det där körkortet nu, jag VILL verkligen. Roligt om ni tog er igenom novellen om min bra helg, annars är det alltid ett minne för mig att komma tillbaka till om jag vill bli lite glad.
 
//Tre dagar kvar till balen//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback