götlaborg + pay&jump

Tjeeenis bloggis. Är numera friskförklarad från magsjuka, dock har jag blivit förkyld och går omkring med mensvärk. Men det är ingenting i jämförelse med helgen/början av denna vecka så jag är ganska nöjd ändå.
 
Håller i skrivande stund på att packa i ordning lite grejer för senare idag sticker jag, Fredrik och hans pappa till Göteborg! Ska bo hos hans bror och hälsa på + så räknar jag med en massa shopping ;) bloggens uppdatering får nog lida lite under helgen på grund av detta. Innan vi åker ska det hoppas litegrann, rider en 80 cm med Zabina för att få kika lite ute innan det kommer hemmatävlingar och KM i juni. Vill inte tänka på att detta kanske är våra sista tävlingar.. Snyft.
 
 
Denna bild är från förra årets pay&jump då jag flög av på andra hindret.. Ska försöka att inte upprepa den proceduren idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback