working gal

Ska sluta be om ursäkt för dålig uppdatering för den enda personen som bryr sig om jag bloggar eller inte är jag själv. Så det kommer komma lite sporadiska inlägg under sommaren när jag känner att jag har tid och lust.
 
Har börjat på jobbet nu vilket känns kanon. Tror jag kommer få en riktigt bra jobbsommar, känns super att komma till en så seriös och bra arbetsplats. Har gjort två stycken tretimmars pass än så länge i kassan, ett igår och ett idag. I måndags var jag på introduktion och fick dessutom jobba över (första dagen haha) så vart kvar i sju timmar istället för två. Men jag tackar inte nej till jobb i första taget! Imorgon fick jag dock tyvärr lov att göra det, ska till doktorn och se till att bli helt frisk = prio ett just nu.
 
 
Kommer inlägg om KM och Fredriks student så småningom, bilden kan ni ju se som en liten sneak peek! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback