veckoplanering

Jag hoppas att ni har lite överseende med hur lite jag har bloggat den senaste veckan. Full fart har det varit och den här veckan blir bara snäppet lugnare. Kommer ett separat inlägg om min studentdag lite senare, tänkte bara dra ett lite kort veckoschema för hur resten av denna vecka kommer se ut!
 
Tisdag: Övningskörning, läkarbesök, stallet
Onsdag: Halkbana, ev. fest framåt kvällen
Torsdag: Resten av familjen åker bort = bara jag och my kvar hemma
Fredag: Fredriks student med allt vad det innebär!
Lördag: KM i dressyr, rider kanske en LB:1 med Zabina.
Söndag: KM i hoppning, rider 80+80 på Zabina om hon är fräsch.
 
Under veckan ska present till Ida som fyller år på lördag inskaffas samt något att hänga runt halsen på Fredrik! Vi köper inga studentpresenter till varandra bestämde vi utan istället ska vi göra något ihop i sommar! :)
 
 
Studentsneakpeek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback