fredriks student

Vill mest skriva ner sånt här så att jag själv kan gå tillbaka och läsa igenom och minnas gamla stunder. Fredrik tog alltså studenten den 14/6 vilket var ett tag sen. Kändes lite som att jag fick fira studenten igen! Klockan elva sprang han ut i borlänge och där stod jag och my med hans familj och väntade. När det var dags för flakåkning så drog vi oss tillbaka mot säter, tänkte stanna och kika men de blev inte så nå.
 
Det var tipspromenad och mat + fika här hemma sen. Framåt kvällningen skulle vi börja röra på oss och det började ju inte på topp kan man säga. Mådde inte så bra och ville inte alls ut. Men sen kom vi iväg och väl på festen när man kommit igång lite vart det riktigt roligt. Ganska sent förflyttade vi oss från falun mot borlänge. Tänkte gå ut på Grappa men där var det smockat och dom släppte inte in en person. Så blev flamingo istället, helt okej så länge man är med fredrik. Han lämnade mig i fem minuter för att göra något och jag vet inte hur många sliskisar som kom fram till en. Usch! Vi vart i alla fall kvar till stängningsdags och sen åkte vi hemåt. Blev inte många timmars sömn den natten men ibland får man ta sånt. Jag var nöjd och viktigast av allt - Fredrik var nöjd med sin student.
 
 
Mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback