året 2012: del två av tre

MAJ

Hade VÄLDIGT mycket att göra i skolan. Fyfan, slutet av tvåan är inget jag tänker göra om. Rätt nöjd med hur chillidill det är nu i jämförelse.
 
 
Hade en ganska jobbig tid på det personliga planet. Och verkligen MITT i all skit åkte vi till Barcelona med klassen. Det första som hände var att mitt i natten när vi var påväg till arlanda kör vi på ett rådjur. Så bilen blev lite paj men gick iaf att köra så vi hann med planet.
 
 
 
Barcelona var en såå fin stad. Var på en massa härliga platser, fick prata spanska på riktigt, åt god och inte god mat, shoppade, köpte min egen alkohol osv.
 
 
Blev inga vilda partynätter för mig, mådde alldeles för dåligt för det. Saknade Fredrik och min familj på grund av en person mer eller mindre. Tänker inte älta gammalt groll men så ledsen, sårad, arg, besviken har jag nog inte varit på hela året som jag var då. Lite synd att det inföll samtidigt som Barca, men som sagt tar jag vara på det positiva. Erika och Elise var verkligen helt underbara när jag behövde någon som mest, så är tacksam för det och för att jag har så fina vänner idag ♥
 
Debuterade 90 cm på lokal nivå några dagar efter att vi kommit hem, och gud vilken runda. Absolut utan tvekan den bästa på hela året, gav oss vår första lokala rosett också! Fina fina Z ♥ Erika var med och stöttade mig hela dagen + såklart alla härliga sätermänniskor. Behövs många för att tygla mina nerver ;-)
 
JUNI

Odågan anlände! Åkte bil i två timmar med en skrikande och skitande hundvalp, ville nästan vända och lämna tillbaks henne på en gång: *ryser*
 
 
Käkade sjuuukt god mat på dalarasten! Omnomnom
 
 
Slutade skolan och hade en rolig kväll hos Jocke! Träffade på en brat och fick dricka moët. Han spenderade sin dyra skumpa på mig och ellipelli som inte heller är singel ;-) aja snällt iaf! Kom in på krogen för första gången också.
 
 
 
Åååh vad hon var liten!
 
 
Var KM i hoppning + dressyr, gick inte sådär jättebra för mig och Zabina. Fick en CR - thats it.
 
Började jobba med mina jordgubbar och firade in ett nykter midsommar först hemma och sedan hos Fredrik.
 
Kan ta P&L här, det sträckte sig ju över juni och JULI. Var bara full en gång, hade dock jävligt roligt den gången så ska väl inte klaga. Fortfarande lite drama, ångestkänslor och bläbläblä. Såg väldigt många grymma artister dock. Favoriterna var Billy Idol, Simple Plan, Svenska björnstammen, Mumford and sons (på ett sätt) och såklart bästa SKRILLEX.
 
 
Började äta godis igen! Tog en filmkväll med Elinor och mös och pratade. Svenne kom och hämtade henne sen och den kommentaren: "det står en farbror på altanen". Hahahaha!
 
Var till Stockholm med mamma och systrarna. Var på vasamuseet, skansen, promenerade i stockholm och shoppade i två dagar. Mys!
 
 
AUGUSTi

Hostade så mycket att jag förmodligen slet sönder ett muskelfäste, hade den sk åttaveckorshostan. Gör fortfarande ont på den där lilla fläcken ibland, uusch.
 
Försökte bli lite nyttig igen efter sommaren haha.
 
 
Var på Rosenström och festade för första gången sen p&l. Jävlar vad jag tog igen det dock. Hade skitroligt hela kvällen, och var full som en svin. Umgicks med en himlans massa människor. Först var jag med Fredrik, Angelica, Simon och ligan men när de gick in i öltältet hängde jag med mina småkompisar! Hemvägen var också ...intressant ;) hehe!
 
Åkte på den jobbigaste sjukdomen jag varit med om. Usch vilka hemska minnen..
 
Ronja var på gränsen mellan liv och död under någon dag, jättejobbigt verkligen. Nu är hon helt återställd om än lite stel och gammal. Hjärtat <3
 
 
Var till fasta paviljongen sent en fredagkväll och busade lite med en massa tjejer. Dock bara jag och elise som vågade gå in *hostfegisar*. Fick sällskap av ngra andra som vallfärdat ända från örebro för att gå in i det gamla mentalsjukhuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback