varför vill jag säga att det är fredag idag?

Hej på er! Haft en bra dag allt som allt. Hoppade med Zabina på eftermiddagen, en fyrstuds med balansövningar blev det. Roligt och nyttigt, hästen skötte sig superbra. Sen har det varit släkt till fredrik här och firat honom eftersom han när jag publicerar detta fyller 20 hela år. När släkten dragit kom två kompisar till fredrik hit några timmar nu på kvällen och spelade spel. Jag blev skitförbannad och sprang därifrån (hej dålig förlorare) så Linus fick gå hem. Haha, måste träna på det där med att inte vinna..
 
Imorgon blir det all in party cruise style, ska inte ha för mycket eller för lite förväntningar. Mat, sprit och bra vänner, det duger fint åt mig! Icke ska förglömmas min underbara pojkvän heller som jag nu ska dra med in i duschen. Tagga morgondagen giiirls and boyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback