träningsvärk

Stel i hela benen efter allt dansande och hoppande, herregud haha. Är väldigt nöjd med studentkryssningen och längtar lite tillbaka faktiskt. Även om jag aldrig skulle orka med det där varje vecka, alldeles för slitsamt.
 
Började måndagens resa med bussande och köande, inte så himla kul. När vi kom på båten gick jag Elise, Elinor och Lydia först till hytten och bytte om innan vi gick mot buffén. Skitmat och skitvin men lakritsshotsen var skitgoda. Efter det gick vi mot taxfreen och jag hängde med Fredrik till hans hytt en stund och började dricka. Sen är det mest dans, fest, alkohol, kompisar och skrikande till klockan sju på morgonen.
 
 
Igår klev vi upp vid elva efter några timmars sömn och käkade lite frukost + shoppade taxfree igen. Sen satt jag med Fredrik, Erika, Linus och Mikkiz i en hytt hur länge som helst och pratade om allt och inget. Väldigt mycket skratt blev det kan jag tala om. Tröttnade dock på att sitta still så drog ner till dansgolvet, shottade och körde några timmar till.
 
 
Båten kom tillbaka till stockholm igen vid sextiden och då var det bara att bussa hem igen. Kom hem vid halv tio igår och duschade och vräkte i mig mat. Sov sedan i 11 timmar ungefär, så skönt så. Idag är jag pigg som en mört och ska ut med hundarna en sväng nu. Ikväll åker jag till Säter och rider igen min timme som jag missade i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback