hjärtehoppet

Har förvandlats till en trött tjej nu känner jag. Gäspade medan jag skrev detta! Ville bara berätta att jag tävlade idag och att det gick bra. Hoppade 80cm med superhästen och hon ställde upp så otroligt mycket idag. Fina fina Zabina! Nollade grunden med en riktigt bra känsla och i omhoppningen testade vi på det här med att svänga snävt. Det är definitivt något vi behöver träna mer på, men jag är jätteglad över att jag höll mig till min plan även om det var lite klurigt. För det ledde oss till en dubbelnolla och tredjeplacering! Hon backade av ganska mycket och snubblade någon gång i omhoppningssvängarna så nästa gång ska jag hålla ihop galoppen lite mer även om den ska vara framåt. Men det är en lärdom jag inte hade haft om jag inte hade testat!
 
 
Nöjda tanten i hagen efter prisutdelningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback