tre. dagar. kvar. !!!

Hallå i stugan! Idag ska jag skriva ihop en liten text om proportionalitetsprincipen såhär på morgonkvisten innan jag ska pinna mig iväg till tandläkaren. Sista gratisbesöket någonsin för min del, det suger ju. Fast ska bli skönt att inte gå dit på ett tag också, det är ju faktiskt lite obehagligt :>
 
I eftermiddag ska jag in till skolan en snabbis och träffa basgruppen sen tar jag nog en vända in till stan och kikar julklappar. Är i princip helt klar, måste komplettera lite bara. Fan vad drygt det kommer vara att släpa hem allt haha...
 
Nu på torsdag är det äntligen dags. Har stressat så mycket och mått så dåligt bitar av den här terminen så jag hoppas att jag kan släppa tentatänket ett tag och koppla av när jag väl befinner mig hemma i Dalarna. Ska träffa så många kompisar jag bara hinnner med också!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback