one day to go

Idag tog jag sovmorgon, ända till kvart i nio! Klockan ringde vid åtta men då fanns det tyvärr ingen motivation att ta sig ur sängen. Idag ska det packas och städas litegrann här i lägenheten så det är någolunda snyggt när vi kommer tillbaka hit igen efter jul. Längtar innerligt tills vi sitter på tåget imorgon och hoppas verkligen att jag kan slappna av nu några dagar och bara göra roliga saker.
 
Igår hade jag som sagt det skitlånga seminariet som gick bra tycker jag. Efteråt drog jag, Josse och grabbarna ner på stan och köpte glögg och lite smått innan vi drog en fika hos henne. Mysigt och samtidigt lite tråkigt eftersom detta var sista gången vi sågs som basgrupp... efter jul är det nya grupper som gäller och det känns såklart inge vidare när man hamnat så bra denna gång.
 
 
Imorgon kväll får jag mysa med den här galningen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback