mittiveckanblogg

Har ganska lite kvar att göra i skolan innan jul nu. Känns helt fantastiskt superbra! Har allt som allt fyra seminarier som ska genomföras och en uppsats som till 99% är klar som ska skickas in och godkännas. Det bör nämnas att vi redan är så gott som klara med förberedelserna inför de två nästkommande seminarierna som vi då kommer ha imorgon och på tisdag. Härligt var ordet - men har man den bästa basgruppen som går att få tag på kan det ju inte gå annat än bra! Vill aldrig byta :(
 
På tal om bästa basgrupp var jag och shoppade/myste runt på stan/fikade med bästa Filippa igår! Hade verkligen supertrevligt, var så skönt att få sitta och bara prata på i en timme eller så. Och dessutom inhandlades det lite julklappar så nu är jag klar med mamma, pappa och My. Bara Fredrik och Ida kvar av de allra viktigaste, sen blir det kanske lite fler klappar bara för att det är så kul att ge bort saker.
 
Imorgon ska jag åka in till skolan vid åtta och sen blir det lite pre-seminarie snack innan vi kör två timmar 10-12. Efter det har vi styrt en lunchdejt på Fantastisk grill som tydligen ska vara fantastisk och sen blir det lite häng innan jag åker till stallet och hoppelihoppar! Skojskoj.
 
 
Måste slänga in en bild på den heeelt fantastiska maten som jag åt i lördags. Så sjuuukt gott så till och med min stackars bakismage blev överlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback