hedemora <3

Är väldigt lättad över hur bra det känns att vara hemma. Har varit så orolig/stressad osv senaste tiden så visste inte riktigt hur jag skulle reagera. Men som sagt känns det bra, har hunnit landa lite och mest varit hemmahemma om ni förstår hur jag menar. Men imorse var jag upp med tuppen och följde med ida till skolan och dansade lite runt granen och fikade pepparkakor. Sen har jag spelat ikapp ett antal banor på sagogrynets resa och tagit mig en promenad bort till madde och fräschat upp håret lite! Vad jag gjort märks väl när vi ses hehe.
 
 
Inte långt kvar nu tills jag får sitta på min goding igen nu heller!! och träffa alla stallkåmpisar, wie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback