full rulle hela helgen

Jag är inte så förfärligt duktig på att blogga måste jag erkänna och det märks på statistiken haha. Men jag har så mycket annat som händer här uppe så ni få som sitter där ute och läser får leva med en något oregelbunden uppdatering.
 
I helgen har vi haft besök utav hela fem dalmasar. Med andra ord har jag bott med sex stycken 20-åriga, härjiga, högljudda grabbar hela helgen. Men vi har haft roligt, inte minst Fredrik som inte ens visste att dom skulle komma hit! Han blev lite förvånad när jag kom in genom dörren i fredags med Simon, Linus, Näs, Emil och Willy på släptåg.
 
Det blev en liten utgång där på kvällen också (den var inte alls liten. Jag var askalas). Vi gick och la oss tidigt (nej det gjorde vi fan inte) och det blev många glas vatten under kvällens gång (många glas blev det i alla fall...). På lördagen gick vi alla upp klockan halv åtta och inledde dagen med en nyttig frukost efter en lång morgonpromenad (klockan var tolv, promenaden gick så långt som till pizzerian där jag tryckte en kebabtallrik). Mådde sedan helt fantastiskt och sprudlade av glädje hela dagen (tror ni fattat vinken vid det här laget).
 
Lördag kväll blev i fångarna på fortet ära, denna gång gick bättre än den förra och vi plockade hem 760ish poäng. Det hela avslutades med en sjukt god middag på Taj Mahal (indisk restaurang i stan, kan starkt rekommenderas!!) och hemgång på det. Grabbarna drog vid elva-tiden igår och då passade jag och Fredrik på att gå på lite julskyltning i Sävar. Det var riktigt mysigt och jag fick med mig en julklapp och lite smått hem.
 
 
 
Såhär såg vardagsrummet ut i lördags. Lite trötta pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback