ångest

Går runt med världens klump i magen hela tiden. Längtar hem som fan, men kruxet är att jag MÅSTE plugga så himla mycket. Och jag är rädd att jag kommer vilja göra massa annat roligt när jag är hemma, har redan massor med saker inplanerade. Jag har nog aldrig känt sån här ångest över att klara ett prov förut. Jag brukar ha högsta-betyg-ångest. Eller det kanske är det jag har, men det känns så omöjligt att jag får tio gånger värre känsla än jag brukar!? SÅ måste det vara. Det är bra att blogga, man kommer ju till och med på saker om sig själv som man inte tänkt på.
 
Ikväll ska jag dra in på stan för lite inflyttningsfest hade jag tänkt. Får klara mig utan min Filippa som har sin pojkvän här, huhu! Finns utöver mig själv en f.d. hedemorabo född 94 här uppe och han ska också dit så det blir nog bra ändå. Närå, ska ta och leta rätt på en outfit för kvällen nu, puss på er!
 
 
Imorse var det 10 minus här, brr... Kallt hos er också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback