övningskörning, barbackahoppning och plugg

I måndags skuttade vi runt utan sadel på ridlektionen. Fick rida min finaste bästa Zabina! Skojsigt, dock har jag fortfarande skitmycket träningsvärk kan jag tala om. Blev ett riktigt mördarpass! Cissi tyckte att jag satt mycket bättre utan sadel också, hoppas bara jag inte behöver rida utan det jämt.. Haha!
 
Hade även min första körlektion i måndags vilket jag tycker gick riktigt bra med tanke på att det var den första. När jag körde med pappa idag kändes det också riktigt bra så jag har återinsatt målet: körkort innan studenten. Can I do it? Återstår att se, ska stänga ner det här nu och plugga teori i någon minut innan läggdags. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback