extracissi

Jaa, vad har ni missat sen sist jag skrev? Det roligaste kanske är när jag vikarierade i fredags. Var lite smånervös innan vi drog igång men så fort jag stod själv med alla barnen kändes det hur naturligt som helst. Första gruppen var en grupp 3-4 tror jag (för er som vet vad det innebär) och vi skulle prata om betydelsen av rykt. Lektionen avslutades med en repetition av hur man ryktar och lite praktiskt såklart. Resterande tre grupper hade jag i stallet och vi gick igenom de vanligaste hjälptyglarna och hur de ska sitta samt hur man sätter på skydd fram och bak. Tror att de flesta kommer behöva en repetition av detta men i slutet av lektionen kunde de rabbla ett litet mantra när jag höll upp grejerna "martingal inspänningstygel SNODD". Kan definitivt tänka mig att göra om något sånt här, det var så roligt och de var så duktiga :-)
 
 
Kan inte säga annat än att jag kommer sakna detta alldeles obeskrivligt mycket i höst. <säterbygdens ridklubb3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback