svampisar, godisar, mysisar och hundisar

Min andra halva drog precis iväg på träning.. Hann umgås några timmar i alla fall, gick en vända med hundarna och plockade lite svamp och myste och busade (hundarna skötte busandet dock). Sen var det väl inte så mycket speciellt men det betyder mycket att hinna ses lite i veckorna också! Sög getballe att jag måste sova själv nu då men jaa, jävla hockeykillar you know. Man får verkligen betala priset för att ha en snygg och vältränad kille under vinterhalvåret haha ;-)

Arbetsmässa idag av något slag i vasahallen hölls det och fysatan vad mycket godis jag tröck i mig. Ajaj... Gratis e gott kan man ju säga. Varenda jävel hade en godisskål som väntade på mig: fruktkolor, dumle, choklad, bubblizzkolor, kola osv. Jag och Erika gled runt och jag smög mig in lite här och var och snodde göttisar! Nu ska jag ta bort smink och fixa för natta innan jag kryper ner under täcket med lite plugg och en bra bok. Sov gott, pussii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback