no parti for me this weekend

Jaa jag hade kunnat festa om jag ville det. Men jag valde att låta bli. Duttii tjej jag har blivit på gamla dar (inte ens 18... heh). Men nu är det bara 44 dagar kvar tills jag ska supa som satan, ansvarsfullt såklart. Måste prata med mina päron om att ha lite fiesta då. Ska försöka komma ihåg det. haha.
 
 
Ska inte blogga om fest när det ska vara en lugn helg, ajabaja. Och jag ska inte blogga om skolan, eller min pojkvän för att det blir så himla enformigt. Inte för mig då, men för er att läsa :> ni kan ju få komma med förslag på vad jag ska skriva om, är en otroligt ärlig människa som inte är kapabel till att ljuga. Så skriv bara skriv om det är något ni vill veta mer om!
 
 
Kan bokblogga lite! Håller på att läser uppföljaren till --> just nu och den är ganska bra. Fast har inte riktigt kommit in i handlingen än. Såå fick lite inspo iaf men nu ska jag publicera detta och plugga lite på en fredagskväll som denna. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback