i'm falling to pieces

Förlåt för denna kassa uppdatering... Men jag har haft helt galet mycket att göra denna helg. Körde ett 10-timmars ideellt arbetspass igår, landade nog på 8 timmar idag. Har varit uppe innan sju hela helgen och jobbat på som ett litet djur. Och i andningspauserna har jag fått umgås lite med Fredrik.
 
Det är ju lite av en allmän hemlighet att jag inte mår superbt precis jämt. Och i svårare stunder är det väldigt skönt att ha någon att luta sig emot, någon man litar på och som man vet finns där oavsett. För mig har det alltidalltid varit mamma och pappa. Så att gå över till att lita helt blindt på någon annan har varit lite av en process, och det är det fortfarande. Det är skitsvårt ibland rent ut sagt. Men det jag ville säga är hur glad jag är som har DIG i mitt liv, även om det inte alltid är så lätt när det är svårt. Jag älskar dig, och jag förstår inte att det skulle gå 17,5 år innan du kom in i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback