i open my eyes, i try to see but i'm blinded by the white light

Har gråtit en skvätt till den här artikeln som alla länkar: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb . Tänker nu krypa ner själv i sängen och försöka bli lite gladare... Blir alltid jättenere av att läsa sånt där, + att jag blev lite allmänt arg på matte idag. Och en till grej som jag verkligen hoppas är inbillning/något annat. Och just det, mitt headset är borta men förhoppningsvis kan F hitta på det. OCH jag får inte en endaste yttepytteliten sovmorgon i helgen.

Ojoj vad positiv jag låter. Men jag svär på gud, det är inte för att jag saknar min pojkvän för en gångs skull. Har överdoserat honom ända sen han kom hem, ska dock ha en ensamonsdag imorgon faktiskt så jag kan plugga lite! Sen får jag mysa igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback