i is still here

När Fredrik är hemma får bloggen lida... Nejdå men jag har prioriterat skola, vänner, FREDRIK nu några dagar så har inte blivit av att skriva nåt här helt enkelt. Är jävligt skönt att allt är som det ska nu igen! Igår blev det party a la emmas place. Hade roligt, trevligt osv, ingen superspeciell kväll men ändå bra. Fick träffa Jessica som man inte pratat med på år och dagar, mys! Dominerade på twister gjorde jag också. Cyklade hem till mig vid halv treish (me and my boy) och jag frös som en gris när vi kom in i huset. Men två filtar, täcke och världens bästa pojkvän löste det också. Nu ska jag försöka dra med mig honom ut på en promenad i det soliga vädret, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback