fina zabina

holA! Då var det helg alltså, och jag hoppas att tiden går snabbt. På ett sätt, för det ska bli roligt att speaka och tävla osv men jag vill bara att det ska bli onsdag/torsdag. Har inte alls varit lika miserabelt olycklig idag som jag varit de senaste dagarna i alla fall! Dock känner man sig lite lonely såhär på kvällen men vafan.. Hade inte väntat mig något annat. i want my boyfriend!
 
Har hunnit storstäda rummet, tvätta, gå i skolan, packa i ordning lite för helgen, käkat kräftor och duschat idag. Så otroligt produktivt av mig. Nu ska jag bara dega lite tills jag somnar, och jag ska definitivt sätta punkt för detta inlägget för jag känner en bekant känsla. Hörs på söndag, rapporterar hur det gått då!
 
 
Någon sådan här kommer nog inte dingla i tränset på söndag då jag gissar att konkurrensen är liiite hårdare än på KM. Men det ska bli roligt att testa något nytt! Jennie som har fotat bilden. Ska låna kavaj, plastrong och nummerlapp av henne haha, kan väl lika gärna sno hennes häst också när jag ändå är i farten ;) närå, men det är väldigt snällt att jag får låna grejerna då jag inte vill investera i något som kommer användas en gång typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback