mys

Hej på er! Idag har jag verkligen känt att jag lever, aktiv var ordet. Skola till klockan fyra, ut till Ylva och rida två ponnyer med henne och så hem och äta och så. På det har jag haft helt grymt ont i framsidan på låren, gick dock förvånansvärt bra att rida! Nu ska jag kolla på OUAT och mysa ner mig i sängen. Själv visserligen, men det är inte så dumt ibland det heller.
 
I helgen vankas sätersätersäter. Åker till fredrik imorgon och är med honom, troligtvis blir det bara mys. Okej det är inte bara men som sagt ligger lilla partyprinsessan och lurar ;) och på lördag ska jag gå på min första hockeymatch! Jag och Ylviiis ska sitta och frysa i ishallen och heja på pojkarna. Hihi blir nog bra det, vi kan då prata så är det tråkigt har man alltid sällskap! Sover säkerligen kvar hos fredrik även på lördag och blir säkerligen kvar där tills jag orkar ringa efter skjuts. Troligtvis :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback