my hair is sad

Om mina numera ganska stadig tvåsiffriga besökare (hehe, har varit lite instabilt innan om man säger så) vill klaga på min uppdatering kan dom ta det med Fredrik Jansson, för när han är i närheten blir den urkass.
 
Jag orkar inte dra hela den här dagen, och de andra dagarna heller. Sånt är väl inge kul att läsa! Haha vi försökte oss på att baka idag, det var kul däremot. Och jag slog mitt rekord på COD: 9 kills på en match! Det var också kul.
 
Nu ska jag... jaa det vet jag inte. Tråkigt att vara själv i mitt lilla flickrum. Har en liten göralista inför imorgon och på fredag ska jag på riskettan (vilket kommer suga) och leda barn (vilket kommer suga). Skall även försöka boka in en klipptid hos någon snart! Blää, hatar att planera. Skulle vilja ha ett alldeles tomt schema och göra saker jag vill för stunden. Vore inte det nåt?
 
 
Ser ni det coola med den här bilden? (ok det är inte så coolt, men det finns ett fel)

Kommentarer
helen säger:

Handen i spegeln? Ljuset? Jag vet inte uää??? Haha

Svar: handen haha :D såg den när jag la upp bilden, såg cp ut
Jenny Johansson

2012-11-01 | 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback