ja ni får förlåta mig för dessa listor. men jag har sååå tråkigt! är ganska säker på att jag gjort dom förut.... hehe

Är du kär just nu? Ja
Har du kysst någon idag?
Imorse fick jag en puss iaf!
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Haha, ja
Har du ett förhållande?
Ja
Hur många har du varit tillsammans med?
Fredrik is numero uno
När går gränsen vid otrohet?
Jag skulle inte vilja att min pojkvän pussade någon annan så jag antar att det är där. Och känslor, inte ok.
Har du varit otrogen och om ja, varför?
Nej.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Nej.
Är du romantisk?
Jag är väl inte det så ofta, men skulle inte ha nåt emot att vara det lite mer :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Alltså nej, inte pojkvän.. Men jag har hållt på med/blivit tillsammans med killar som mina kompisar raggade på/gillade. Haha låter som om jag är en hemsk människa men det är inte så illa som det låter :(
Är du svårflörtad?
Nuförtiden är jag det haha ;) men förr var jag inte så svårflörtad kanske
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Ja
Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Hahaha slår fredrik varje natt
Har du lekt med någons känslor?
Nej det har jag inte. Okej jag har drivit med killar på msn och kamrat när jag var yngre... Sooorrri for that boiis, you didn't get to see no boobies
Vem var din första riktiga kärlek?
Jävlar vad svårt... Hade världens crush på en kille min kompis höll på med för 5-6 år sedan. Men det var ju inte riktigt kärlek, mera förälskelse. Tror jag blev kär första gången i nian och vem det är har ni inte med och göra! Men kan tala om att fredrik lätt är min största kärlek ♥
Har du haft sex med över 20 personer?
Ja det har väl alla?!?!?! :S
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Är väl snart uppe i ett halvår!
..och ditt kortaste?
Några dagar på lågstadiet..? haha!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
FREDRIK ♥
Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Nej
Är du en bra pojk/flickvän?
Jaa. Jag städar hans rum. Har till och med pussat hans fot (var skithemskt)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? J
a jag vaknade då bredvid fredrik imorse och jag var med honom igår så kan då dra slutsatsen att vi sov bredvid varandra.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? 
Älsklingen såklart!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
 Nej
När fick du din första kyss?
Jag var nog 14ish!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Inte en aning. 20ish?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Ingen av dom har haft några partners, så nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? 
Nej inte i nuläget. Kanske om 20 år
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Ingetdera

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: hm, inte svinful. men definitivt inte snygg! dock har en turk pussat mig, uuuääähhh
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? Fråga mina kompisar... Ledtrådar: longboard, batmanning
Gjort något du verkligen ångrar? Jag försöker att inte ångra saker
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? Minderårigt drickande, ajaj... And some more too probably
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Nej men ibland skulle det fan vara kul att ha lite mukkler
Skämts över dina föräldrar? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja det har jag
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ja det gör jag
Vilka kläder sover du i? Beror på om jag är själv eller inte ;) if u have company u don't need clothes!
Vad hatar du verkligen? Djurplågeri, broccoli, när fredrik kittlar mig så jag får ont,
Varit kär? Är
Är du ensam nu? Ja :(
Vill du gifta dig? Nån gång!
Vill du ha barn? Jag tror det, får se i framtiden

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Fredrik och jag
Såg dig gråta? Fredrik kanske
Fick dig att gråta? Fredrik (jag saknade honom)
Du delade en dricka med? Ingen aning
Du gick på bio med? Jag vet inte ens när jag var på bio senast :o eller jo, med skolan!
Skällde på dig? Pappa
Sa någonting till dig och vad var det? Mammi, godnatt

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Jag tror det
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja, chokladboll och patroner
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

 

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ne
Telefon på rummet? Mobil?
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Ne
Bra kompisar? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback