blir int klok nå.

Kan ju börja med och berätta att det faktiskt var ganska okej att kolla på hockey. Frös lite på slutet men annars var det helt ok på så vis. Så har jag ylva och tacka för att hon drog med mig så jag lärde mig att det inte var så farligt ;) känns ganska okej att ha en hockeypojkvän nu, och ja hellre det än en tjockis som bara sitter framför datorn hahah. Även om det betyder att vi inte kan träffas lika ofta pga träningar och så. Iaf åkte mitt hjärta nyss hem (:/) och jag måste sova själv i två nätter. DET SUGER SÅ JÄVLA MYCKET ATT SOVA ENSAM.
 
Nu ska jag duscha, sålla bort lite negativa tankar och sen blir det sängen. Två lektioner väntar imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback