snart 18 år

Hade en rolig kväll igår faktiskt! Gjorde väl ganska samma saker som vi hade gjort om vi vore själva men blev lite roligare att träffa folk också. Blev en massa onyttigheter och prat + med andra ord. Jag och fredrik fick två raka segrar, vilket drömteam ♥ kan inte säga detsamma om motståndarlaget haha, robin är nog världens sämsta lagkamrat och förlorare. Kollade på lite film sen och vid två gick Robin och Linnea hem till sig!
 
Var vaken alldeles för sent igår, somnade då inte förrän efter fyra men var upp i någolunda tid idag ändå. Har ministartat min födelsedag idag med famljen + kusin och hennes mamma. God mat och lite mer sällskapsspel, trevligt! Nu ska jag umgås lite med min bästa fina fredrik, imorgon laddar vi för ännu mer släkt och presenter. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback