samsung galaxy s2

 
Som jag säkert har nämnt fick jag pengar i födelsedagspresent så att jag kan köpa mig en ny telefon. Det är denna som jag har spekulerat i om jag ska köpa. 8mp kamera, stor och fin skärm med bra upplösning, riktigt tunn androidtelefon och framför allt otroligt prisvärd. För denna behöver man bara hosta upp runt 3000, till skillnad från S3an som ligger på cirka 5500kr.
 
Men jag tänkte höra om det är någon som har förslag på andra bra mobiltelefoner som inte ligger i 5000krs prisklassen. Jag vill inte lägga så mycket pengar på en telefon även om jag skulle kunna göra det i nuläget med den ekonomi jag har. Vill INTE ha en iPhone. Det spelar ingen roll att den är jättehypad och alla säger att den är så himla bra. Tycker det är jättetråkigt att gå runt med likadan telefon som alla andra och jag har inte upplevt den som något som passar mig som handen i handsken eller vad man ska säga. Hoppas även på en telefon som tål liiite mer än vad itelefonen gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback