glöm för fan inte bort tandläkaren imorgon

Har varit till stallet en sväng och haft teori idag. Gick igenom sluta, kan säga att sen vi började rida för cissi går det snabbt som satan i utvecklingen! Är hemma själv idag, har blivit väldigt mycket Fredrik på slutet. Jag älskar honom och vill vara med honom så mycket som möjligt men jag måste kunna stå ut med mig själv också. Och idag känns det riktigt bra att vara ensam :) har fattat beslutet att sova hemma den här veckan för att få lite ordning på min trötthet också, men såklart får jag sällskap nån natt! Så himla självständig är jag inte att jag klarar en hel vecka utan mitt hjärta ;-) Ska krypa ner i sängen med porrboken snart tänkte jag hehe. Puss på er, och ta hand om er själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback