all i need is a beaty and a beat

Tjaba biatches. Idag har tisdagen rullat på i vanlig tisdagstakt. Inget roligt att säga om den här dagen. Ska plugga lite svenska idag, håller muntlig presentation (nationella prov) imorgon. Vet inte riktigt hur bra förberedd jag är... Men ja, hoppas på det bästa! Övriga planer för morgondagen är att klippa mig och sen åka och rida lite med Ylva. Sen vill jag såklart inte sova själv.. hoppas kan man alltid.
 
5 dagar kvar tills jag får fira med släkten = presenter hihi
6 dagar kvar tills jag fyller 18 år och får hoppa med Zabina
10 dagar kvar tills jag får ta min första grogg som 18åring och festa med mina bästa kompisar + flera! haha
 
LOVE MY LIFE ATM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback