wigglewigglewigglewigglewiggleyeaah

Hörde precis en skitkool cover av Sexy and I know it haha, så otippat. Blev rätt chockad när han började sjunga men tyckte det var en orginell version av låten verkligen, klicka om ni vill höra!

Glömde skriva igår att jag får MVG i matte B! Enligt ErIkA iaf så om hon luras är det synd om henne för det var verkligen ett SCOOOOOORE! ögonblick i livet när jag fick det smset. Är inte riktigt säker på hur resten av betygen ser ut men jag tror att det blir max tre-fyra VG kanske? Vågar inte chansa egentligen för kan ha åt helvete fel. Tre prov kvar har jag men har inte panik över det egentligen trots mitt tillstånd (hemma utan pluggmaterial i vissa ämnen). HÄ LÖSÄ SÄÄG!

Mår fortfarande ganska bra, dippat några gånger under eftermiddagskvällen men är tillbaka på en topp nu. Börjar bli lite trött dock så ska inte dilla på en massa, kommer bara bli oläsligt och flummigt. Längtar tillbaka till skolan (!!!), helg, pojkvän, livet och avslutning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback