when i was a young boy my father took me into the city, to see a marching band

Har sovit skitdåligt en natt till. Sovtröja, strumpor och två täcken inne i mitt rum med stängd dörr (=mkt varmt) och frös ändå som en idiot. Klev inte upp förrän strax före elva och ska slösurfa en stund nu innan matteboken blir mitt sällskap för dagen. Känner mig betydligt piggare idag, blev dock skolfritt ändå pga min enorma sömnbrist.

Erika räddade mitt liv igår och berättade att vi inte har några lektioner på onsdag <3<3<3<3 låter ju jätteslappt tycker ni nu men ska skriva matteprov i 4 timmar. Ska bli så jävla roligt, fan vad jag älskar ekvationssystem och funktioner!! :D:D:D:D:D:D:D tror jag ska göra nationella i matte b nästa år med för att jag längtar så mycket <3

(om ni idiotförklarar mig pga det där, idiotförklarar jag er för att ni inte lärt er sarkasm! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback