woah tidsfördriv

Namn: Jenny

Ålder: 17

Längd: 1.69

Sko-storlek: 38

Född: Falun

Bor: Västerby

Gör just nu: Smsar, kollar OUAT, bloggar, lyssnar på musik. JAG KAN GÖRA FLERA SAKER SAMTIDIGT

 

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Trevlig (mot de flesta, heh), glad, rolig

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blyg, överambitiös, lättirriterad

Vad är du rädd för: Oj jag vet inte... Att bli sårad, spindlar, höjder, dykning, att tävla

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min nya inställning. Och håret ;)

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte haft något roligt jobb!

Har du körkort och egen bil: Neje....

När tog du ditt körkort: ------

När grät du senast: Igår

När skrattade du senast: Idag någon gång säkert!

Vem åkte du bil med sist: Hm, det var nog fredde de!

Vem åt du mat med sist: Familjen

Vem sov du hos sist: Fredrik ♥

Vem sov hos dig sist: ^Same :)

Vad var du rädd för när du var liten: Vindkraftverk.... :)

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Delfinskötare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Men herregud, ingen aning.. Bara sovit på sjukhus en gång iaf!

Värsta smärtan du råkat ut för: Tror den värsta fysiska smärtan var när jag fick svinont i magen förra året någon gång om jag inte minns fel. Låg på golvet i badrummet och trodde jag skulle dö...

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Zabina ♥

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Jag vet inte verkligen.. Förtränger sånt och det som är färskt vill jag inte ta upp

Har du någonsin sportat: Sportar nu, ridningen och gymmet!

Någon du ser upp till: Högskoletjejen som var hos oss igår.. Haha men människor som sätter mål i livet och uppnår dem!

Vad finns alltid i din handväska: Har ingen handväska. Men har alltid med mig busskort, mobil, nycklar, lypsyl, headset

Har du varit utomlands någon gång: Skandinavien hell yea. Riktiga debuten på måndag!

Vilken plats var finast: Haha ingen

Största stad/städer du varit i: estocolmo

 

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej!

Snusat: Nej men jag vet att det smakar skit för jag brukar pussa på fredrik när han snusar :)

Druckit: Eh ja

Har du piercing eller tatuering: Noes

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Hm.. vältränad, fina ögon, snygg rumpa. och håret!

Finaste komplimang du fått: "du skulle passa som en tjockis"

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Jag tror inte det..

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja det har jag väl men inte på det sättet man tänker på.

Har du någonsin fejkat en orgasm: Haha nej

Hur många sex-partners har du haft: Har mina kära bloggläsare inte med och göra!

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Livet på landet u know

Hamburgare eller pizza: Pizza!

Kött eller fisk: kött fifan

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet, enbart för att jag läser det oftare!

McDonalds eller MAX: Max, donken är nog det äckligaste som finns efter broccoli

Vin eller Öl: Öl går lätt före rödvin, men om det är vitt eller typ red gold så står det nog ganska lika.. Beror på vilken öl det är också ;)

Charter- eller skidsemester: Jaa precis

Sverige eller Utlandet: Kan inte yttra mig än ;)

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Tycker inte om nåt men har fan sett mer hockey de senaste veckorna än under min livstid så lär väl säga det då...

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Färgen är inte det viktiga men det ska vara tjockt och tillräckligt långt för att man ska kunna pilla i det!

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Kan inte yttra mig här heller!

Bil eller buss: Bil, fast beror också på vem man åker bil/buss med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback