once upon a time

Hoppade med Tamlin imorse! Red fram själva innan det var dags för stilhoppning. Karin och co. hade ställt fram fem hinder så skulle vi plocka ihop en bana själv med totalt sju språng. Skitroligt att göra så, tror inte en bana var den andra lik heller. Jag red iaf ganska mjuka svängar och någon längre galoppsträcka. Hoppade 80cm, skulle hoppa lite högre först men jag blev osäker pga underlaget och bedömningen så kändes tryggare att ta en höjd jag är säker på :) Han hoppade hur bra som helst iaf, lite nära och lite stort ibland men vi var ett team på banan och då gör inte det så mke tycker jag, även om det drar ner lite. Finfina skäcken, kommer sakna den hästen!

Annars då, vanlig dag. Fredrik (nej jag kommer aldrig börja säga Jansson) sov här inatt så var jävligt trött till sista lektionen idag. Hockeyn som förstör allt! Hehe närå men kommer inte få träffa min pojk på lite mer än en vecka nu, tragiskt... Ingen som kittlar ihjäl mig, klagar på min musik, säger emot allt jag säger, kastar vatten på mig, puttar ner mig från sängen, tar fyra timmar på sig att svara på sms osv </3 huhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback