lml - love my life

Fortfarande seg som jag vet inte vad. Är livrädd för att jag kommer vakna inatt av att inte kunna andas, halsen är alltid värst på morgonen och det är riktigt illa nu så föröker stålsätta mig för vad som komma skall. Svårt att beskriva känslan men det är svullet och obehagligt hela tiden, när jag sväljer eller gäspar känns det som knivar i strupen. Måste gud straffa min mentala goda hälsa med lite dålig fysisk hälsa? ;(



Ska fortsätta kolla på lite Greys Anatomy nu, mitt youtubeaccount råkade ändå spoila vad som händer i säsongsfinalen så kan lika gärna kolla klart på allt. Annars har jag idag sett de två sista GG avsnitten säsong fem som inte hunnits med tidigare pga allt plugg. Hann med lite talande djur också, Legenden om ugglornas rike, mycket bra film! Nu skulle jag helst av allt vilja att min stora sked kommer hit och kliar mig på ryggen hela natten eftersom jag ändå inte kommer få sova nånting... ♥ a girl can dream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback