för jag vill bara känna på din kropp, kropp hela natten

Trött som jag vet inte vad. Somnade inte förrän närmare halv tre imorse och alarmet ringde klockan åtta. Var skönt att få träffa pojken igår iaf, pratade en massa och åt tacos (börjar fan bli standard). Sen var vi fyllechaffisar åt hans föräldrar också haha. Ett rådjur sprang över vägen när vi åkte, wöeeh vad hemskt det var, har nog men för livet :)

Annars har jag varit funk på ponnytävlingarna idag, flöt på smidigt och bra. Har "blivit befordrad" från flaggare till prisansvarig, yey. Så fick sätta på rosetter och hjälpa Mia med lite smått och gott i sekretariatet! Var inte många starter så vid ett kunde jag göra annat. När hästarna ätit joggade jag och Alex stona lite inför morgondagen. Zabina kändes bra på plats bitvis och ostadig och seg bitvis. Sen fick hon sig en liten dusch och utrustningen fick sig en ordentlig smörjning, inklusive stövlarna. Så nu är vi så redo som vi kan bli!

Snart kommer mitt sovsällskap för natten och mitt moraliska stöd imorgon. Och det är inte freddan denna gång faktiskt, längesen jag sov med ngn annan känns det som. Har dock fixelitrixat in en madrass på golvet så jag får sova ut ordentligt inatt. Så nu går det typ inte att gå på mit golv ;)



Jag och tanten från förra lokala tävlingen som också var vår första. Slutade då på 15fel eller liknande? Kommer inte ihåg faktiskt, hade två stopp och tidsfel i 80cm. Ska bli kul att se om tanten orkar lyfta på fötterna i två klasser denna gång, och hoppas på bättre känsla och modigare ryttare :) annars har vi inga resultatmål, går på känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback