flight

Hej alla sötnosar, många av er befinner sig väl i storstaden nu... Hade aldrig orkat med Sthlm när jag knappt orkar med att gå till köket och bre en macka. Men tråkigt är det att missa såna här speciella dagar.

Vaknade för cirkus en halvtimme sen efter en rätt så bra natts sömn, 8-9timmar skulle jag kunna tro. Allt känns lite bättre idag faktiskt, och det tar vi i trä för, så hoppas på att kunna spendera någon dag i skolans lokaler denna vecka. Nu ska jag och frukost kika på greys anatomy season finale, pusss

ps. jag har inte avslöjat vad som händer i helgen här va? för isf får de jag inte känner/pratat med om det irl en överraskning!
iih, surprise surprise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback