falling asleep with the person you are falling in love with ♥

Tre…
… saker som som är tråkigt att göra: vänta på bussen, dammtorka, putsa sadlar
… saker som jag är rädd för: dykning, höga höjder och att förlora någon av mina närmaste
… saker som jag är stolt över: min personliga utveckling de senaste åren, mina betyg, min förmåga att hela tiden utmana mig själv och göra sånt som andra säger nej till
… saker som jag vill lära mig: att alltid våga stå upp för mig själv redan från början, prata flytande engelska/spanska, tömköra
… saker jag ofta gör när jag är hemma: lyssnar på musik, kollar facebook, sover
… plagg som jag aldrig skulle ta på mig: converse med klack, manchesterbyxor, kroppsstrumpa
… favoritleksaker: datorn, mobilen, sen kommer jag inte på ngt mer men när jag var liten var det mina hästar!
… saker som får mig att må bra: gymma, mina vänner, fest
… favoritplatser: säter (finns mycket bra med säter!), min säng, rättvik (vilket är lite twisted med tanke på förra årets magplask men det är något med den där lilla hålan)
… matvaror som jag ofta äter: mjukmackor, makaroner, fläskytterfilé
… mål jag har: plugga på högskola, bli rik, bli lycklig
… starka egenkaper hos mig själv: självdisciplin, smart, modig
… talanger jag har: få folk att skratta, alltid vara i tid (nästan), hitta skitbra låtar som jag lyssnar sönder totalt
… saker som jag inte kan särskilt bra: bollsporter, vara diskret, säga hejdå
… saker som är väldigt viktiga för mig: fredrik, zabina, familjen
… materiella önskningar: nya underkläder, en kamera, ny väska
… djupa önskningar: att få leva utan finansiella begränsningar, att någon gång ha tid och råd med egen häst, att få ett fläckfritt självförtroende
… bloggar som jag läser flitigt: Kristina Warg, My Bergdahl, The Vampire Diaries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback