everyone has a breaking point, you found mine

Äntligen hemma i Sverige, Hedemora. ♥ Den här resan har varit allt från 0-10 på en skala hur bra det kan vara så har lite blandade känslor.

Turistmässigt var det riktigt bra iaf. Har sett en massa verk av Gaudi, shoppat, druckit skitgoda fruktsmoothies, gått hur mycket som helst, köpt souvenirer till familjen, ätit mat som varierat ganska mycket i kvalité och smak. Dock bangade jag och Erika ur alla utgångskvällar, drack bara en dag och åkte inte med till klubbarna. Lite coolt att få köpa sin egen alkohol, sen var det skitsamma ;) Sparade in lite pengar på att stanna kvar iaf! Lägger nog upp lite turistbilder senare ikväll eller när det nu blir! :)

Framtidsplaner: Imorgon ska jag träffa Fredrik och inte göra så mycket mer än så. Sover i Säter och på lördag är jag funk på tävling och ska förbereda för tävling själv på söndag! Så hela helgen spenderas mer eller mindre i Säter, sover dock hemma lördag till söndag för att tagga tävling. Och i allt detta ska jag plugga till hästprov på måndag och mattenationella på onsdag! Får be pojkvännen förhöra mig på tömkörning och unghästens faser imorrn eller nåt ;)



Tack till världens bästa Erika och Elise som stöttat mig idag och tidigare, betyder oerhört mycket att ha så fina vänner som finns där när man behöver dem som mest ♥ förövrigt trötta tjejer på tåget hem från Arlanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback