unbelievable

Hade sönder dragkedjan på mina ridstövlar imorse. Suurt sa räven. Ringde runt lite och Olivia räddade dagen, fick låna hennes skor. Jag har ju alla mina grejer i Säter och det var lite långt att åka!

Hoppade med päppär, hehe ovanligt. Han kändes jättefin i skritten, på plats på en gång. Sen blev han lite lång i traven och galoppen och jag har haft sån träningsvärk så orkade inte hålla ihop honom. Hoppningen var sisådär idag, hade för det första lite stora skor och inga chaps så lädrena nöp mig och sen hade jag som sagt ont (i tuttarna och axlarna om någon undrar). Men det var en fem och en halva så det löste sig primaballerina ändå. Hoppade 90cm och det är ett under haha, kändes som att skänklarna flög åt alla håll.

Nu ska jag plugga hela kvällen (och imorgon), jävla geografiprov. Har duschat och packat lite nu, partyparty imorgonkväll nämligen och jag vill gymma också så det blir lite stressigt när man sluter fyra... Men ska försöka smyga in ett blogginlägg imorgon med :)



utfyllnadsbild

Kommentarer
aeoe säger:

nice!

2012-03-16 | 07:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback