tonight you walk on streets of gold

Kan äntligen andas ut efter ännu en intensiv måndag. Usch vilket liv.

Tänk att vi fick faktiskt välja hästar idag! Eller ja iaf lämna önskemål. Och det blev den stora fuxen igen fast jag var lite tveksam först. Men det gick bra, nervositeten släppte efter några varv av fjollande. Han är en liten häst i en stor kropp den där Con Rise... Aja vi hoppade en fem och en halva med ett extra hinder 6m efter, sen hade vi ett krysstravhinder på andra långsidan. Tror ni inte att Cissi ska filma bara för att jag ska hoppa den stora knäpphästen för första gången?! Men han höll sig i skinnet och jag är ganska nöjd med ridpasset :) Får se hur det såg ut för omvärlden nästa vecka på teorin, vi fick ingen feedback idag. Eller ja, mina stallkompisar (hehe har alltid velat skriva så) hade stått och smygkollat och de sa att det såg fint ut så då får man lita på det + känslan!



Knäpphästen och Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback