i'll hit the ceiling or else i'll tear up this town

Har varit lite ofokuserad till och från idag. Sega lektioner brukar ha den effekten! Pappa holmgrens dotter kan ju vara lite distraherande ibland också (eeeeh) ;)

Har kollat på OUAT nu och ska kanske plugga lite. Cajsa tipsade om en bra film också så det är inte omöjligt att jag ser den. Och justde, onsdag=Greys :D Och genast hade jag massor att göra. Har hört rykten om att det är hoppning som står på schemat imorgon också. Hoppas jag får rida hundhästen då.


utfyllnadsbild

Kommentarer
pappa holmgrens dotra säger:

hahahah du som får mig att bli sån jennypenny, du gör ju mig på bra humör när jag är sur ;)

2012-03-14 | 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback