har seriöst världens bästa vänner

Hade asroligt igår, kan man ha annat än det med så bra människor omkring sig?! Lite nytt folk också då fast det går vi inte in på här... ;) Kom i alla fall till stan vid halv åtta och sen festade vi till klockan två för då ville Alice sova haha. Det var väl ganska standard: ölspel, någon som drack lite för mycket, deeptalk, emma snackar med någon som hon egentligen "hatar", kom inte in på krogen, dansade så jag har träningsvärk i röven (hahaha), käkade halvkokta makaroner. Bra fredag helt enkelt!

Har sovit ungefär 2-3 timmar inatt, vaknade vid halv sex och trodde att det var dags att gå upp. Kan fan inte sova länge när jag inte är i min egen säng. Aja, försökte sova någon timme till sen låg jag och snackade skit med Alice en stund innan vi gick ner till Emma och Helen. Haha Helen förgyllde fan min morgon, så jäkla söt och cp ♥

Nu har jag mat i magen, nytvättat hår och rena kläder och jag är inte bakis alls! SCOOOORE. Ska kika på lite vampire diaries och sen blir det nog en tupplur för att ta igen lite sömn. Har inga bilder från igår, dock har emma det. Hahaha som aldrig ska publiceras så tyvärr, ni får förställa er hur det såg ut ;)



Min trogne partykamrat/lookalike svek oss igår så hon kan få vara med på ett hörn här istället :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback