hahaha jag är så jävla pinsam

Pratade om min fjortisperiod igår så var TVUNGEN att logga in på bilddagboken idag och se efter om det verkligen var så illa. Jag skäms när jag läser: satte aldrig ut stor bokstav, använde xd gubben hela tiden, satte e efter varenda ord (dåe, due, jue), skrev a00 :*'*:'*, stora N så fort jag beskrev något (töntN, kattN, jättN), 238953496547389 jävla listor om mitt liv, tuperat hår, vit ögonskugga i ögonvrån, the famous duckface, mina shuttershades som jag älskade så jävla mycket, "kommentera om du tycker jag är fin eller ful annars dör din hund" bilder, centrerade texter med skitsmå bokstäver, "jag är jätteful och tjock men DU är jättefin".

Och jag var heeelt övertygad om att jag inte alls var nån jävla fjortis ;)





Skjut mig... :)

Kommentarer
my säger:

hahahha, döör lite!!! inget illa menat men ja ;)

2012-03-28 | 16:27:52
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com
aeoe säger:

så sött!! ;)

2012-03-29 | 07:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback